Küpsiste (cookies) kasutamise lõpp on lähedal ja reklaamijad muretsevad, kuidas selleks valmistuda. Vanessa Newkirk MediaComist toob välja kolm peamist võimalust, mida ettevõtted peaksid kaaluma, kindlustamaks oma tulevik küpsiste-vabas maailmas.
Möödunud on rohkem kui 25 aastat sellest, kui arvutiprogrammeerija Lou Montulli lansseeris küpsised. Sellest ajast alates on kolmandate osapoolte küpsised mänginud reklaamijatele olulist rolli tarbijate profiilide loomisel ja taassihtimisel, mis omakorda on olnud brändidele suur kasvuallikas.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.