• 06.04.21, 09:28

CASE STUDY: Sisuturundus ei ole oma toote kiitmine

Tarkvarafirma Atlassian peatoimetaja John Ville sai USA 2020 Content Marketing Awards konkursil auhinna “B2B Content Marketer of the Year.” Uurime lähemalt, mille poolest ta siis silma pastis ja mida teistel B2B ettevõtetel sellest õppida oleks.
Work Life ei reklaami Atlassiani tooteid
  • Work Life ei reklaami Atlassiani tooteid

Taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele