• 06.04.21, 09:28

CASE STUDY: Sisuturundus ei ole oma toote kiitmine

Tarkvarafirma Atlassian peatoimetaja John Ville sai USA 2020 Content Marketing Awards konkursil auhinna “B2B Content Marketer of the Year.” Uurime lähemalt, mille poolest ta siis silma pastis ja mida teistel B2B ettevõtetel sellest õppida oleks.
Work Life ei reklaami Atlassiani tooteid
  • Work Life ei reklaami Atlassiani tooteid

Taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele