Internetis leidub palju erinevaid soovitusi, mida mõjuisikuturunduses teha võiks. Brit Mesipuu tõi välja mõned soovitused, mida internetiavarustes üsna laialt propageeritakse, kuid millesse tema soovitab pigem ettevaatusega suhtuda.
Influencer-turundus on juba mitmeid aastaid kasvanud ja küpseks saamas. Seetõttu tasub mõelda, kas mõni tavapärastest soovitustest ajale jalgu ei ole jäänud. Iganenud influencer-turunduse trendidest üle saamiseks peame mõistma, miks need enam ei tööta ja mis on alternatiiv.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.