Autor: Brit Mesipuu • 5. märts 2021

Iganenud trendid mõjuisikuturunduses

Internetis leidub palju erinevaid soovitusi, mida mõjuisikuturunduses teha võiks. Brit Mesipuu tõi välja mõned soovitused, mida internetiavarustes üsna laialt propageeritakse, kuid millesse tema soovitab pigem ettevaatusega suhtuda.
Brit Mesipuu
Foto: foto:Urmas Kamdron

Influencer-turundus on juba mitmeid aastaid kasvanud ja küpseks saamas. Seetõttu tasub mõelda, kas mõni tavapärastest soovitustest ajale jalgu ei ole jäänud. Iganenud influencer-turunduse trendidest üle saamiseks peame mõistma, miks need enam ei tööta ja mis on alternatiiv.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700