Head näited ja lihtsad turundusnipid, kuidas pandeemiapiirangute ajal ellu jääda ja inimesed kodust välja saada.
Välisturistid on olnud peamiseks kliendiks paljudele hotellidele ja restoranidele. Praegu aga, ütleme nii, et neid pole. Lisaks on piirangud meie oma inimeste käitumist oluliselt muutnud – tööd tehakse kodust, koosolekud ja kohtumised on Zoomis, toit tellitakse koju. Kuidas siis kliente leida?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.