Head näited ja lihtsad turundusnipid, kuidas pandeemiapiirangute ajal ellu jääda ja inimesed kodust välja saada.
Välisturistid on olnud peamiseks kliendiks paljudele hotellidele ja restoranidele. Praegu aga, ütleme nii, et neid pole. Lisaks on piirangud meie oma inimeste käitumist oluliselt muutnud – tööd tehakse kodust, koosolekud ja kohtumised on Zoomis, toit tellitakse koju. Kuidas siis kliente leida?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“