• 26.01.21, 12:19

Milline oli 2020. aasta meeldejäävaim turundustegu? 4. osa

Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldas Age Creative'i partner Tõnu Kõva.
Milline oli 2020. aasta meeldejäävaim turundustegu? 4. osa
Hetkel on käimas Aasta Turundusteo konkurss, mille eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 19. veebruaril. Osalemiseks täitke palun ankeet, mille saate alla laadida siit.
Ootame oma töid esitama nii allpool mainitud tööde autoreid kui ka kõiki teisi, kes möödunud aastal head turundust tegid. Võitjad selguvad turunduskonverentsil Password 2021.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele