Distsipliin, mis pani klientide arvu kiirelt kasvama
Tänapäeva ajakirjanduse ärimudeli aluseks pole enam mitte reklaamitulu, vaid tellijad. Eesti suurima majanduslehe peatoimetaja Aivar Hundimägi rääkis, kuidas koolitaja Eero Sikka nõudlik pilk aitas neil tellijate arvu kasvatada.
Koolitaja Eero Sikka esineb 28. jaanuaril veebiseminaril "Best Practice: kuidas mitte kliente kaotada".
Reklaamitulude kukkumine võib olla kiire, ühe kuu jooksul isegi kuni kahekohaline – seda koges Äripäev eelmise majanduskriisi ajal, mis sundis mõtlema, kuidas jõuda sinna, et tellijatulu kataks ära toimetuse ehk sisu tegemiseks minevad kulud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]