Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 26. jaanuar 2021
Ainult tellijatele

Distsipliin, mis pani klientide arvu kiirelt kasvama

Tänapäeva ajakirjanduse ärimudeli aluseks pole enam mitte reklaamitulu, vaid tellijad. Eesti suurima majanduslehe peatoimetaja Aivar Hundimägi rääkis, kuidas koolitaja Eero Sikka nõudlik pilk aitas neil tellijate arvu kasvatada.

Koolitaja Eero Sikka esineb 28. jaanuaril veebiseminaril "Best Practice: kuidas mitte kliente kaotada".

Reklaamitulude kukkumine võib olla kiire, ühe kuu jooksul isegi kuni kahekohaline – seda koges Äripäev eelmise majanduskriisi ajal, mis sundis mõtlema, kuidas jõuda sinna, et tellijatulu kataks ära toimetuse ehk sisu tegemiseks minevad kulud.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700