Autor: Marianne Liibert • 6. jaanuar 2021
Ainult tellijatele

Kuidas palgata Lätti müügimees?

Tänapäeval asuvad väärtusahela kõige kasumlikumad tegevused ahela alguses – tootearendus ja disain, ning lõpus – turundus ja müük, kirjutab Corpowear OÜ omanik ja juht Taavi Sepp.

Taavi Sepp
Autor: Erakogu

Ahela keskmine osa ehk tootmine on tema sõnul kõige madalama lisandväärtusega töö. Kõik rahvusvaheliselt edukad kaubamärgid on tema hinnangul sellest aru saanud – H&M toodab Aasias, Fjällräven Eestis, Eton Ukrainas.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700