• 06.01.21, 20:20

Kuidas palgata Lätti müügimees?

Tänapäeval asuvad väärtusahela kõige kasumlikumad tegevused ahela alguses – tootearendus ja disain, ning lõpus – turundus ja müük, kirjutab Corpowear OÜ omanik ja juht Taavi Sepp.
Taavi Sepp
  • Taavi Sepp
  • Foto: Erakogu
Ahela keskmine osa ehk tootmine on tema sõnul kõige madalama lisandväärtusega töö. Kõik rahvusvaheliselt edukad kaubamärgid on tema hinnangul sellest aru saanud – H&M toodab Aasias, Fjällräven Eestis, Eton Ukrainas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele