Autor: Best Marketing • 11. detsember 2020

Kristiine ja Rocca al Mare keskused rõhuvad kommunikatsioonis vastutustundlikule ostmisele

Jõulud on kaubanduskeskustele kõige tulusam aeg, ent tervisekriisi tõttu on pühade periood sel aastal varasemast rahulikum, seades muuhulgas mitmeid piiranguid turundustegevustele.
Kristiine ja Rocca al Mare keskused on loonud sõnumid, mis rõhuvad vastutustundlikule ostmisele ja omade toetamisele.
Foto: Marek Metslaid

„Mõistame valitsevat olukorda ja austame kõiki piiranguid, ent meie soov on, et ka elu keskustes ei peatuks ning kaupmeestel oleks rõõmu. Seetõttu oleme loonud aasta ühe kiireima ja ka südamlikuma aja ehk pühadeperioodi jaoks sõnumid, mis rõhuvad inimeste vastutustundlikkusele, aga ka sellele, et nad ostaksid oma kingitused siit samast Eestist ja toetaksid kohalikku kaubandust,“ kommenteeris Citycon Eesti keskuste turundus- ja kommunikatsioonijuht Helina Leif.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700