Jõulud on kaubanduskeskustele kõige tulusam aeg, ent tervisekriisi tõttu on pühade periood sel aastal varasemast rahulikum, seades muuhulgas mitmeid piiranguid turundustegevustele.

- Kristiine ja Rocca al Mare keskused on loonud sõnumid, mis rõhuvad vastutustundlikule ostmisele ja omade toetamisele.
- Foto: Marek Metslaid
„Mõistame valitsevat olukorda ja austame kõiki piiranguid, ent meie soov on, et ka elu keskustes ei peatuks ning kaupmeestel oleks rõõmu. Seetõttu oleme loonud aasta ühe kiireima ja ka südamlikuma aja ehk pühadeperioodi jaoks sõnumid, mis rõhuvad inimeste vastutustundlikkusele, aga ka sellele, et nad ostaksid oma kingitused siit samast Eestist ja toetaksid kohalikku kaubandust,“ kommenteeris Citycon Eesti keskuste turundus- ja kommunikatsioonijuht Helina Leif.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.