Musta Reede kampaaniad Eesti elanike liikumisaktiivsust ei kasvatanud
Telia värske liikuvusanalüüsi andmed näitasid, et novembri viimasel reedel toimunud Musta Reede müügikampaaniad ei suutnud Eesti elanike liikumisaktiivsust uuesti kasvule vedada. Seevastu Taanis just niimoodi juhtus.
Telia liikuvusanalüüsist selgus, et inimesed liiguvad tunduvalt rohkem kui kevadise viiruslaine ajal. Värskelt avaldatud liikuvusanalüüsi andmetel on inimeste liikumisaktiivsus kõigis Eesti maakondades taas vähenemas, kuid võrreldes kevadise viiruseleviku perioodiga on see endiselt üsna kõrge.
Möödunud nädala Elisa liikuvusandmete põhjal ilmneb, et üle-eelmise nädalaga võrreldes liiguti väljas vähem. Kokku oli üle Eesti pigem kodudes 69% inimestest, mida on 15% rohkem kui enne kriisi.
Tavapärasest pikem nädalavahetus pani inimesed taas aktiivsemalt liikuma, tuues nad linnadest maa- ja suvekodudesse, selgub Telia anonüümsete liikuvusandmete analüüsist.
Statistikaamet kasutab liikuvusanalüüsiks mobiilinumbrite liikumisanalüüsi koondtabeleid, mis on teinud Elisa, Tele2 ja Telia. Analüüsis ei kasutatud mobiilioperaatorite klientide reaalajaandmeid ja üksikisikute liikumismustreid ei ole võimalik kõnealuste anonüümsete andmete põhjal analüüsida.
Optimist Creative'i loovjuht Siim Nikopensiuse sõnul on tõenäoliselt tegemist esimese täiesti kontaktivabalt valminud suuremahulise produktsiooniga Eestis.