Autor: Best Marketing • 10. detsember 2020

Musta Reede kampaaniad Eesti elanike liikumisaktiivsust ei kasvatanud

Telia värske liikuvusanalüüsi andmed näitasid, et novembri viimasel reedel toimunud Musta Reede müügikampaaniad ei suutnud Eesti elanike liikumisaktiivsust uuesti kasvule vedada. Seevastu Taanis just niimoodi juhtus.
Foto: Liis Treimann

Telia liikuvusanalüüsist selgus, et inimesed liiguvad tunduvalt rohkem kui kevadise viiruslaine ajal. Värskelt avaldatud liikuvusanalüüsi andmetel on inimeste liikumisaktiivsus kõigis Eesti maakondades taas vähenemas, kuid võrreldes kevadise viiruseleviku perioodiga on see endiselt üsna kõrge.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700