Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 12. mai 2020
Ainult tellijatele

Telia uus reklaamklipp filmiti nutitelefonidega

Optimist Creative'i loovjuht Siim Nikopensiuse sõnul on tõenäoliselt tegemist esimese täiesti kontaktivabalt valminud suuremahulise produktsiooniga Eestis.

"Tööprotsess ise oli samuti tavapäratu ja nägi välja umbes selline nagu filmiski näha võib – keegi istus pesumasina peal, keegi oli varjunud laste eest autosse, keegi kükitas saunalaval," sõnas Nikopensius.

Mais teist korda käivituva Telia brändikampaania “Katkematu side” fookuses on sideteenuste kättesaadavus. Telia Eesti brändijuht Maris Riim sõnas, et katkematu sideme sõnumiga tuldi välja eelmise suve lõpus ja seekordne brändikampaania oma katussõnumi poolest eelmisest korrast ei erine.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700