Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 12. mai 2020

Telia uus reklaamklipp filmiti nutitelefonidega

Optimist Creative'i loovjuht Siim Nikopensiuse sõnul on tõenäoliselt tegemist esimese täiesti kontaktivabalt valminud suuremahulise produktsiooniga Eestis.
"Tööprotsess ise oli samuti tavapäratu ja nägi välja umbes selline nagu filmiski näha võib – keegi istus pesumasina peal, keegi oli varjunud laste eest autosse, keegi kükitas saunalaval," sõnas Nikopensius.

Mais teist korda käivituva Telia brändikampaania “Katkematu side” fookuses on sideteenuste kättesaadavus. Telia Eesti brändijuht Maris Riim sõnas, et katkematu sideme sõnumiga tuldi välja eelmise suve lõpus ja seekordne brändikampaania oma katussõnumi poolest eelmisest korrast ei erine.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700