Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 12. mai 2020
Telia uus reklaamklipp filmiti nutitelefonidega
Optimist Creative'i loovjuht Siim Nikopensiuse sõnul on tõenäoliselt tegemist esimese täiesti kontaktivabalt valminud suuremahulise produktsiooniga Eestis.
"Tööprotsess ise oli samuti tavapäratu ja nägi välja umbes selline nagu filmiski näha võib – keegi istus pesumasina peal, keegi oli varjunud laste eest autosse, keegi kükitas saunalaval," sõnas Nikopensius.
Mais teist korda käivituva Telia brändikampaania “Katkematu side” fookuses on sideteenuste kättesaadavus. Telia Eesti brändijuht Maris Riim sõnas, et katkematu sideme sõnumiga tuldi välja eelmise suve lõpus ja seekordne brändikampaania oma katussõnumi poolest eelmisest korrast ei erine.