• 18.11.20, 16:43

Digiteo võitja case study: Goldtime Facebook Dynamic Remarketing always-on kampaaniad

Convertali tehtud Goldtime Facebook Dynamic Remarketing always-on kampaaniad võitsid konkursil Aasta Digitegu 2020 Facebooki reklaami/makstud postituse kategooria auhinna.
Digiteo võitja case study: Goldtime Facebook Dynamic Remarketing always-on kampaaniad
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: B2C tooted
Digiturunduse valdkond: Facebooki reklaam/makstud postitus
Klient: Goldtime / Megafort
Agentuur: Convertal
Kampaania/töö pealkiri: Goldtime Facebook Dynamic Remarketing always-on kampaaniad
Töö periood: 1. aprill-30. oktoober 2020 (kestab jätkuvalt)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele