• 02.11.20, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coop Panga uued reklaamid – Rahnu saare lugu saab jätku Tarnu linnas

2. novembril algas Coop Panga uus brändikampaania koos uuenenud telereklaamidega. Varasemast tuttavad Rahnu saare tegelaskujud tegutsevad nüüd Tarnu linnas.
Coop Panga uued reklaamid – Rahnu saare lugu saab jätku Tarnu linnas
Teostusgrupp: Coop Panga kogu turundustiim (Kädi Kiirop, Elis Merila, Liina Laan, Signe Tasane, Katre Tatrik ja Kristjan Seema)
Loovagentuur: Optimist Creative (juht Magnus Lužkov, loovjuht Agnus Laane, projektijuht Mari-Anna Miller)
Meediagentuur: Initiative (juht Indrek Soom, meediadirektor Madis Altermann ja digistrateeg Kristen Kaasik)
PR-agentuur: Agenda PR (Indrek Raudjalg, Janika Ritson)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele