• 02.11.20, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coop Panga uued reklaamid – Rahnu saare lugu saab jätku Tarnu linnas

2. novembril algas Coop Panga uus brändikampaania koos uuenenud telereklaamidega. Varasemast tuttavad Rahnu saare tegelaskujud tegutsevad nüüd Tarnu linnas.
Coop Panga uued reklaamid – Rahnu saare lugu saab jätku Tarnu linnas
Teostusgrupp: Coop Panga kogu turundustiim (Kädi Kiirop, Elis Merila, Liina Laan, Signe Tasane, Katre Tatrik ja Kristjan Seema)
Loovagentuur: Optimist Creative (juht Magnus Lužkov, loovjuht Agnus Laane, projektijuht Mari-Anna Miller)
Meediagentuur: Initiative (juht Indrek Soom, meediadirektor Madis Altermann ja digistrateeg Kristen Kaasik)
PR-agentuur: Agenda PR (Indrek Raudjalg, Janika Ritson)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele