Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eestlased muretsevad ülepakendamise pärast, aga see ei muuda nende valikuid poes
Rahvusvahelise uuringu kohaselt ei lähe kliimasoojenemine ja kasvuhoonegaaside emissioonid paljudele eestlastele korda, küll aga teeb toidu- ja tarbekauba ülepakendamine meile rohkem muret kui naabritele põhjas või lõunas.
Paradoksaalsel kombel tuleb samast uuringust välja, et võrreldes naabritega on eestlased kõige vähem altid tegema ise keskkonnasõbralikke valikuid, ehk meie inimesed ostavad rohkem plastpakendis tooteid ega ole täitepakendite usku.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“