Autor: Best Marketing • 21. september 2020

Tarbijakäitumise põhitrendid augustis

Vähenenud sularahakasutus, kasvanud käive toitlustuses, turismivaldkonna langus püsib sama. Mis augusti tarbijakäitumise analüüsist veel selgus?
Alates märtsi keskpaigast on SEB analüüsinud Eesti elanike finants- ja maksekäitumise muutusi eriolukorra kestel ja sellele järgnenud ajal.
Foto: Andras Kralla

SEB augusti tarbijakäitumise analüüs tõi välja, et Eesti inimeste tarbimine jõudis suve lõpus eelmise aastaga võrreldes samale tasemele. Turismi- ja meelelahutussektor näitab endiselt langust (vastavalt 40% ja 7% ulatuses), sisustuse, toitlustuse, terviseteenuste, rõivapoodide ja elektroonikamüüjate käibed aga näitasid häid kasvunumbreid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700