Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Google annetas Toidupangale üle 21 000 euro
Google’i heategevuslik üksus Google.org toetas Eesti Toidupanka 25 000 Ameerika dollari ehk enam kui 21 000 euroga, et aidata leevendada Covid-19 pandeemia tõttu suurenenud toiduabi vajadust Eestis.
Alates koroonapandeemia lahvatamisest on Google.org toetanud kohalike kogukondade abistamisega tegelevaid heategevusorganisatsioone 100 miljoni dollari eest üle maailma. Eestist valiti toetuse saajaks üks organisatsioon - Eesti Toidupank - viidates pikaaegsele pühendumusele aidata toiduabiga toimetulekuraskustesse sattunud inimesi.
Google seisab Euroopas silmitsi kahjunõudega, mille kohaselt on tehnoloogiahiid rikkunud siinseid andmekaitsereegleid ning edastanud oma kasutajate andmeid reklaamimüüjatele.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“