Üritus leidis aset Tallink Conference & Spa Hotellis. Lisaks põnevatele ja praktilistele ettekannetele toimus laval kaks vestlusringi. Pauside ajal said soovijad meet & greet ehk kohtu ja tervita alal mõjuisikutega turunduse teemadel juttu ajada.
Konverentsi modereeris Sandra Raju, kes juhtis ühtlasi päeva esimest vestlusringi ning üllatas kohalolijaid pärastlõunase pausi järel lühikese võimlemiskavaga, et meeled pärast pikka saalis istumist ikka erksad püsiksid.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.