Autor: Best Marketing • 17. august 2020

Peagi valmib üle-eestilise juturoboti prototüüp

Üleriikliku juturobotiga soovitakse muuta avalike teenuste kasutamine ja riigiasutustega suhtlus võimalikult lihtsaks ja kasutajakeskseks. Praegu ei ole inimestele tihti selge, millise riigiasutuse poole tuleb oma murega pöörduda, aga juturobot suunaks tulevikus pöördumised õigesse asutusse.
Riigi Infosüsteemi Ameti (RIA) analüüsi tulemusel selgub, kuidas võiks tulevikus riigiga juturoboti abil suhelda.

RIA alustab riigi keskse juturoboti tehnilist eelanalüüsi, et parandada riigi klientide jaoks asutuste vahelise teeninduse kiirust ja mugavust. Analüüsi käigus selgub, kas taoline juturobotilahendus on teostatav, funktsionaalne ja jätkusuutlik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700