Autor: Best Marketing • 6. august 2020

Pakendite innovatsioon käib täie hooga

Rimi: tänu uuele 100% paberist pagaritoodete kotile säästame aastas 14 tonni plastikut.
Varem olid kotid kilest aknaga, aga uutel pakenditel on aken läbipaistvast paberist.

"Asendasime vanad plastikust aknaga pagaritoodete kotid 100% paberist kottide vastu ning säästame sellega 14 tonni plastikut aastas," sõnas Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700