Autor: Best Marketing • 4. august 2020
Ainult tellijatele

Eesti noored kulutavad enim toidule ja majapidamisele

Uuringu tulemuste kohaselt esineb suur erinevus naissoost ja meessoost kulutajate vahel.

Noorte üldine finantsolukord on hea.
Autor: Pixabay

SEB värske noorte uuring näitab, et noorte peamiseks kulutamise valdkonnaks on toit ja majapidamine (66%). Seejuures kulutab 11% noortest enim raha laenudele (hüpoteek, liising, väikelaen), 9% riietele ning ülejäänud meelelahutusele või haridusega seotud kulutustele.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700