XII rahvusvahelise reklaamifestivali White Square auhinnad on jagatud ning üle aastate tuli Eestisse ka kuld. Tele2 „Vingumise“ kampaaniat tunnustati kolmel korral: kuld turundusstrateegiate kategoorias, hõbe integreeritud kampaaniate kategoorias ja eriauhind Venemaa reklaamiagentuuride liidu poolt.
Nii Not Perfecti, kes oli festivali kõige edukam Eesti agentuur, kui ka Tele2 jaoks on see võimas tunnustus, sest tööd on tehtud kõvasti ning konkurents sellel festivalil tihe ja võidutööd tõeline maailmaklass.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.