• 17.07.20, 14:48

Kristine Jarve: Rebrändingul peaks olema väga selge äriline eesmärk

Deloitte nimetati tänavu maailma kõige väärtuslikumaks kommertsteenuste brändiks, mistõttu uurisime Deloitte Eesti tegevjuhilt Kristine Jarvelt, kuidas neil on õnnestunud ehitada rahvusvaheliselt nõnda edukas B2B bränd.
Kristine Jarve
  • Kristine Jarve Foto: Erakogu
Deloitte hinnati üheks maailma väärtuslikemaks kommertsteenuste kaubamärgiks. Mida tähendavad kommertsteenused?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele