Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 17. juuli 2020
Ainult tellijatele
Kristine Jarve: Rebrändingul peaks olema väga selge äriline eesmärk
Deloitte nimetati tänavu maailma kõige väärtuslikumaks kommertsteenuste brändiks, mistõttu uurisime Deloitte Eesti tegevjuhilt Kristine Jarvelt, kuidas neil on õnnestunud ehitada rahvusvaheliselt nõnda edukas B2B bränd.
Kristine Jarve
Autor: Erakogu
Deloitte hinnati üheks maailma väärtuslikemaks kommertsteenuste kaubamärgiks. Mida tähendavad kommertsteenused?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]