Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 17. juuli 2020

Kristine Jarve: Rebrändingul peaks olema väga selge äriline eesmärk

Deloitte nimetati tänavu maailma kõige väärtuslikumaks kommertsteenuste brändiks, mistõttu uurisime Deloitte Eesti tegevjuhilt Kristine Jarvelt, kuidas neil on õnnestunud ehitada rahvusvaheliselt nõnda edukas B2B bränd.
Kristine Jarve
Foto: Erakogu

Deloitte hinnati üheks maailma väärtuslikemaks kommertsteenuste kaubamärgiks. Mida tähendavad kommertsteenused?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700