Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 20. mai 2020

Nädala kampaania: Betti võipiima lansseerimine

Saaremaa Piimatööstus tõi eriolukorra ajal turule uue toote nimega Betti. Millega on tegemist ja kuidas viidi ellu lansseerimiskampaania? Kommenteeris ettevõtte turundus- ja ostujuht Ruta Kallaspoolik.

Kampaania idee ja teostus: Pooltoon

Pakendidisain: Taevas

Meediamiks: televisioon, print, veeb (sh sotsiaalmeedia), raadio

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700