• 20.05.20, 10:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Betti võipiima lansseerimine

Saaremaa Piimatööstus tõi eriolukorra ajal turule uue toote nimega Betti. Millega on tegemist ja kuidas viidi ellu lansseerimiskampaania? Kommenteeris ettevõtte turundus- ja ostujuht Ruta Kallaspoolik.
Nädala kampaania: Betti võipiima lansseerimine
Kampaania idee ja teostus: Pooltoon
Pakendidisain: Taevas
Meediamiks: televisioon, print, veeb (sh sotsiaalmeedia), raadio

Seotud lood

Uudised
  • 02.04.20, 11:36
Saaremaa Piimatööstus tõi turule uue kaubamärgi
Saaremaa Piimatööstus tõi turule uue kaubamärgi MO Saaremaa, mida hakkavad tulevikus kandma ettevõtte kõik tooted.
Uudised
  • 08.01.20, 13:13
Osapooled kommenteerisid Muhu preesist alguse saanud tüli
La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik kirjutas La Ecwadori blogis Saaremaa Piimatööstusele tehtud juustupakendist ja kohtuprotsessist. Lisatud ka hagi esitanud Keiu Kullese kommentaar.
Uudised
  • 07.01.20, 16:59
Ehtekunstnik kaebas piimatööstuse ja agentuuri kohtusse
2017. aasta sügisel esitas ehtekunstnik Keiu Kulles hagi Saaremaa Piimatööstus AS-i ja Agentuur La Ecwador OÜ vastu. Möödunud aasta detsembris jõudis kohtuprotsess lõpule.
Töökuulutused
  • 18.09.25, 13:14
Mindshare otsib digiturunduse projektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 03.10.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele