Autor: Heikki Sal-Saller • 18. mai 2020

Head uudised toovad kliendid tagasi

Kommunikatsiooni-inimesena rääkisin eelmise kriisi ajal ja räägin nüüd, et keerulistel aegadel on vaja võitlusvaimu turgutavaid, kriisist välja juhtivaid ning kliente tagasi toovaid häid uudiseid.
Heikki Sal-Saller

Räägitakse kriisi järel tulevast “uuest normaalsusest”, mis panevat inimesi tarbimisharjumusi kardinaalselt muutma. Täna me veel ei tea päris täpselt, milline see uus normaalsus on, aga ühelt poolt mõjutab tarbimist inimeste ja firmade pihta saanud majandusolukord ja teisalt võidakse oma tarbimis- ja ka käitumisharjumused tõepoolest üle vaadata ja valikuid muuta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700