Kommunikatsiooni-inimesena rääkisin eelmise kriisi ajal ja räägin nüüd, et keerulistel aegadel on vaja võitlusvaimu turgutavaid, kriisist välja juhtivaid ning kliente tagasi toovaid häid uudiseid.
Räägitakse kriisi järel tulevast “uuest normaalsusest”, mis panevat inimesi tarbimisharjumusi kardinaalselt muutma. Täna me veel ei tea päris täpselt, milline see uus normaalsus on, aga ühelt poolt mõjutab tarbimist inimeste ja firmade pihta saanud majandusolukord ja teisalt võidakse oma tarbimis- ja ka käitumisharjumused tõepoolest üle vaadata ja valikuid muuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.