Autor: Best Marketing • 6. mai 2020

TV3 on Eesti vaadatuim eratelekanal

Märtsis ja aprillis edestas TV3 telekanalit Kanal 2 nii vanuserühmas 4+ kui ka 18-49aastaste vaatajate seas, mis on kommertstelevisiooni peamine äritegevuse mõõdik.

„Kui aasta tagasi aprillis oli TV3 Grupi reklaami väljamüük 95% lubatud 12 minuti mahust, siis selle aasta aprillis oli täituvus madalam, kuid mitte drastiliselt – 78%. Meie vaadatavuse turuosakaal kommertskanalite lõikes on 42,8% ja siin mängib suurt rolli meie põhikanali TV3 edulugu. TV3 on ka eriolukorras olnud vaadatuim kommertskanal ja seda hoolimata asjaolust, et peamine konkurent on tagasi vabalevis," kommenteeris TV3 tegevjuhi kohusetäitja Signe Suur.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700