Autor: Best Marketing • 6. mai 2020

TV3 on Eesti vaadatuim eratelekanal

Märtsis ja aprillis edestas TV3 telekanalit Kanal 2 nii vanuserühmas 4+ kui ka 18-49aastaste vaatajate seas, mis on kommertstelevisiooni peamine äritegevuse mõõdik.

„Kui aasta tagasi aprillis oli TV3 Grupi reklaami väljamüük 95% lubatud 12 minuti mahust, siis selle aasta aprillis oli täituvus madalam, kuid mitte drastiliselt – 78%. Meie vaadatavuse turuosakaal kommertskanalite lõikes on 42,8% ja siin mängib suurt rolli meie põhikanali TV3 edulugu. TV3 on ka eriolukorras olnud vaadatuim kommertskanal ja seda hoolimata asjaolust, et peamine konkurent on tagasi vabalevis," kommenteeris TV3 tegevjuhi kohusetäitja Signe Suur.

"Samuti näeme, kui populaarne on TV3 otsevaatamine meie voogedastuskeskkondades TV3 Play ja Go3. Kui kõrvutada siia juurde ärilist ehk reklaamina realiseeritud turuosa, siis see on viimaste kuude jooksul olnud vahemikus 50-52%, mis näitab, et reklaamkliendid peavad meid oluliseks partneriks, mille kaudu oma tarbijatega kommunikatsiooni hoida. Täname kõiki oma koostööpartnereid ja reklaamkliente lojaalsuse eest,“ lisas Suur.

Edu tõid kodumaised saated ja sarjad

TV3 on kahel viimasel kuul olnud Eesti vaadatuim eratelekanal eeskätt tänu kodumaisele meelelahutusprogrammile. Kevadprogrammi edukaim saade on "Maskis laulja".

„Maskisaate edu valmistab suurt rõõmu,“ tundis Suur heameelt. Ta lisas, et saate keskmine vaatajate arv on hooaja vältel olnud 213 700, kõrghetkedel 364 200 inimest. Viimati oli tema sõnul vaatajaid nii palju 2018. aasta sügishooajal, kui eetrisse jõudis „Su nägu kõlab tuttavalt“ 7. hooaeg.

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700