Helsingi lennujaama tallinlaste reisifotodega kampaaniale digimeedia konkursilt esikoht
Helsingi lennujaama rahvusvaheline turundustegevus pälvis digimeedia konkursil Grand One kõrge tunnustuse. Tallinlaste poolt Instagrami üles pandud fotod tänavapilti toonud kampaania tunnistati digitaalse välireklaami kategoorias võitjaks.
Kampaania „Tallinn Holiday Album“ kandev idee sai alguse mõttest, et tänavate äärde paigutatud reklaamfotod ei ole kuigi isikupärased. Kas fotod looksid teistsuguse meeleolu, kui neil oleks kujutatud tuttavaid nägusid? See oli Helsingi lennujaama enam kui 160 otselendu reklaamiva kampaania eesmärk: lendude sihtkohtade reklaamiseks kasutatud fotod saadi neid kohti külastanud eestlastelt.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]