Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kõik agentuurid on enda mugavustsoonist mõneks ajaks väljas
"On ettevõtteid, kes suudavad enda positsiooni tugevdada ja teised, kes nõrgenevad. Seda nii agentuuride kui kaupmeeste poolel," kommenteeris praegust olukorda Convertali tegevjuht Fred Koppel.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“