Autor: Marianne Liibert • 23. märts 2020

Kõik agentuurid on enda mugavustsoonist mõneks ajaks väljas

"On ettevõtteid, kes suudavad enda positsiooni tugevdada ja teised, kes nõrgenevad. Seda nii agentuuride kui kaupmeeste poolel," kommenteeris praegust olukorda Convertali tegevjuht Fred Koppel.
Convertali tegevjuht Fred Koppel
Foto: Jake Farra

Kuidas praegune olukord digiturundust mõjutab?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700