Autor: Marianne Liibert • 23. märts 2020

Kõik agentuurid on enda mugavustsoonist mõneks ajaks väljas

"On ettevõtteid, kes suudavad enda positsiooni tugevdada ja teised, kes nõrgenevad. Seda nii agentuuride kui kaupmeeste poolel," kommenteeris praegust olukorda Convertali tegevjuht Fred Koppel.
Convertali tegevjuht Fred Koppel
Foto: Jake Farra

Kuidas praegune olukord digiturundust mõjutab?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700