• 23.03.20, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõik agentuurid on enda mugavustsoonist mõneks ajaks väljas

"On ettevõtteid, kes suudavad enda positsiooni tugevdada ja teised, kes nõrgenevad. Seda nii agentuuride kui kaupmeeste poolel," kommenteeris praegust olukorda Convertali tegevjuht Fred Koppel.
Convertali tegevjuht Fred Koppel
  • Convertali tegevjuht Fred Koppel
  • Foto: Jake Farra
Kuidas praegune olukord digiturundust mõjutab?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele