• 04.03.21, 16:23

CASE STUDY: projekt Tarbime Targalt

Tarbime Targalt ei ole mitte pelgalt projekt ega veel vähem kampaania, millest annab tunnistust ka tõsiasi, et see jõudis konkursil Aasta Turundustegu 2019 viie finalisti sekka. Tegemist on mõtteviisiga, ning Rimi püüdlus on läbi oma tegevuste seda mõtteviisi juurutada.
CASE STUDY: projekt Tarbime Targalt
Taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele