• 04.03.21, 16:23

CASE STUDY: projekt Tarbime Targalt

Tarbime Targalt ei ole mitte pelgalt projekt ega veel vähem kampaania, millest annab tunnistust ka tõsiasi, et see jõudis konkursil Aasta Turundustegu 2019 viie finalisti sekka. Tegemist on mõtteviisiga, ning Rimi püüdlus on läbi oma tegevuste seda mõtteviisi juurutada.
CASE STUDY: projekt Tarbime Targalt
Taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele