• 04.03.21, 16:23

CASE STUDY: projekt Tarbime Targalt

Tarbime Targalt ei ole mitte pelgalt projekt ega veel vähem kampaania, millest annab tunnistust ka tõsiasi, et see jõudis konkursil Aasta Turundustegu 2019 viie finalisti sekka. Tegemist on mõtteviisiga, ning Rimi püüdlus on läbi oma tegevuste seda mõtteviisi juurutada.
CASE STUDY: projekt Tarbime Targalt
Taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele