Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vene sihtrühmale turundamise konverents lükkub sügisesse
Eestis väljakuulutatud erakorralise seisukorra tõttu lükatakse edasi 26. märtsil toimuma pidanud turunduskonverents "Kuidas turundada venekeelsele sihtrühmale Eestis".
Konverentsi korraldava Kriit Reklaamiagentuuri turundusspetsialist Nikita Baikov sõnas, et üritusele on registreerunud juba üle 150 osaleja, ent koroonaviiruse leviku ohu tõttu lükatakse konverents edasi. Uus toimumise aeg on 1. oktoober 2020. Kõik ostetud piletid jäävad kehtima ka uue toimumiskuupäeva puhul.