Eestis väljakuulutatud erakorralise seisukorra tõttu lükatakse edasi 26. märtsil toimuma pidanud turunduskonverents "Kuidas turundada venekeelsele sihtrühmale Eestis".
Konverentsi korraldava Kriit Reklaamiagentuuri turundusspetsialist Nikita Baikov sõnas, et üritusele on registreerunud juba üle 150 osaleja, ent koroonaviiruse leviku ohu tõttu lükatakse konverents edasi. Uus toimumise aeg on 1. oktoober 2020. Kõik ostetud piletid jäävad kehtima ka uue toimumiskuupäeva puhul.
Loe ka intervjuud konverentsi esineja Katrin Vilimaa-Otsinguga ja korraldaja Sergei Semjonoviga:
Mis töötab vene keelt kõneleva kliendi puhul?Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.