• 06.03.20, 09:44

Ülemiste keskuse uued agentuurid on Tank ja Initiative

Eelmise aasta teises pooles läbiviidud agentuuride konkursil osales 5 tugevat loov- ja meediaagentuuride meeskonda.
Ülemiste keskuse uued agentuurid on Tank ja Initiative
Kantar Emori kaubandusseire uuringu põhjal on Ülemiste keskus klientide lemmikostukoht Tallinnas ja Harjumaal juba 2015. aastast. Septembris Ülemiste keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustanud Tiia Nõmm hindab kõrgelt keskuse juhtide ’pikka vaadet’ ja head intuitsiooni, mis on aidanud langetada äriliselt väga õigeid otsuseid.
Eelmise aasta teises pooles läbiviidud agentuuride konkursil osales 5 väga tugevat loov- ja meediaagentuuride koondmeeskonda. Võitis Tanki ja Initiative meeskond, kelle töö puhul olid analüütilisus ja loovus suurepärases tasakaalus. Viimaste kuude jooksul kogetud koostöö on andnud kinnitust õigest otsusest. „Ülemiste turundustiim ja agentuurid on väga kiiresti kujunenud üheks tugevaks ’õmblusteta’ meeskonnaks,“ kinnitab Tiia Nõmm.
Tanki loovjuhi ja partneri Joel Volkovi sõnul ühendab Ülemiste keskus endas parimat, mida kaubandusel täna siinsele tarbijale pakkuda on. „Kõik eestimaalaste armastatud brändid on siin mõnusalt koos. Paljud oma parimas vormis. Ja kuna Ülemiste on nii suur ning võimalusterohke, siis võid kohtuda seal ka mõne uue brändiga, millesse silmini armuda. Mine tea…“
Initiative juht Indrek Soom kiidab samuti kolmepoolset koostööd ja head sünergiat: “Ülemiste Keskus on suurepärane näide kaasaegsest turundusjuhtimisest, kus osatakse hinnata ka strateegilist pikka vaadet igapäevaste taktikaliste tegevuste kõrval. Ollakse teadlikud oma tugevustest ent samas ka julged implementeerimaks progressiivseid lahendusi, et turunduse efektiivsust veelgi tõsta. On küllaga näiteid, kus konkursi lõppedes ei uuene igapäevastes tegevustes just eriti palju. Vanade harjumuste ja uskumuste muutmine on ennekõike mentaliteedi, aga ka pealehakkamise küsimus. Ülemiste puhul oleme juba enne esimeste kuudega jõudnud täpsustada meile olulised sihtrühmad, seada relevantsed mõõdikud, analüüsida ökonomeetria abil seniste kampaaniate ja tegevuste ärilist efektiivsust - seda kõike läbi järjepideva igati avatud ja usaldusliku suhtluse nii Ülemiste keskuse kui Tankiga. Avatus ja julgus ühtse meeskonnana koos täieneda on alus edukaks koostööks.”
Joel Volkov sekundeerib: „On tõeline privileeg, et saame olla partneriks Ülemistele, mis asub niivõrd kiiresti arenevas piirkonnas ja on ka ise viimastel aastatel tohutult arenenud. Kiidan ka Ülemiste fenomenaalselt tõhusat kuid samas väga empaatilist meeskonda - mitte lipitsemise, vaid siira tunnustusega. Ma olen veendunud, et edu algab inimestest ja inimsuhetest. Ülemiste on selle veendumuse musternäidis.“
Uue meeskonna esimene suurem kampaania jätkab eelmisel aastal tutvustatud ’Mõnusalt koos’ kontseptsiooniga, kuid annab sellele värske vormi ning jutustab Ülemiste lugu moodsas ja meelelahutuslikus võtmes.
’Mõnusalt koos’ kampaania klippe saab vaadata siin:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele