Autor: Havas Creative • 2. märts 2020
Ainult tellijatele

Havasi loodud sotsiaalkampaania „Ava meeli“ tõi esile inimese

Juba meie emakeeles kinnistunud konstruktsioonide tõttu on sõnades "pime", "kurt" ja "tumm" selgelt esiplaanil üks inimese üks konkreetne omadus, mitte tema iseloom või võimekus.

Sotsiaalministeeriumi püstitatud ülesanne oli seetõttu tõeline väljakutse: aidata parandada ühiskondlikku hoiakut meelepuudega inimeste suhtes ja soodustada nende tööturule sisenemist.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700