Havasi loodud sotsiaalkampaania „Ava meeli“ tõi esile inimese
Juba meie emakeeles kinnistunud konstruktsioonide tõttu on sõnades "pime", "kurt" ja "tumm" selgelt esiplaanil üks inimese üks konkreetne omadus, mitte tema iseloom või võimekus.
Sotsiaalministeeriumi püstitatud ülesanne oli seetõttu tõeline väljakutse: aidata parandada ühiskondlikku hoiakut meelepuudega inimeste suhtes ja soodustada nende tööturule sisenemist.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]