Best Marketing • 11 märts 2020

Teleauditooriumi ülevaade – veebruar 2020

Veebruaris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 5 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.

Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud

Periood: 01.02.–29.02.2020

Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring

Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 6 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 2 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (26,9%), Kanal 2 (9,4%) ja TV3 (8,4%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (13,3%), PBK (12,7%) ja NTV Mir’i (8,2%) vahel.

Veenriaris oli kahekümne üheksas Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris 27 131 saadet. Neist esimesed kakskümmend olid järgmised:

Kuue suurema kanali esimesed kümme vaadatuimat saadet olid järgmised:

Kantar Emor on rahvusvaheline turundusteabe ja uuringuteenuste pakkuja. Kantar Emori emafirma Kantar tegutseb enam kui 80 riigis.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700