Autor: Best Marketing • 11. märts 2020

Teleauditooriumi ülevaade – veebruar 2020

Veebruaris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 5 minutit päevas, selgus Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.

Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud

Periood: 01.02.–29.02.2020

Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring

Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 6 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 2 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (26,9%), Kanal 2 (9,4%) ja TV3 (8,4%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (13,3%), PBK (12,7%) ja NTV Mir’i (8,2%) vahel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700