• 26.02.20, 14:42

Teleauditooriumi ülevaade – jaanuar 2020

Jaanuaris 2020 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 13 minutit päevas, selgub Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
Teleauditooriumi ülevaade – jaanuar 2020
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud
Periood: 01.01.–31.01.2020
Allikas: Kantar Emor. Teleauditooriumi Mõõdikuuring
Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 9 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 20 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (24,7%), Kanal 2 (10,4%) ja TV3 (9,3%) vahel ning mitte-eestlastel RTR Planeta (13,5%), PBK (12,3%) ja NTV Mir’i (9,6%) vahel.
Jaanuaris oli kahekümne üheksas Kantar Emori poolt mõõdetavas kanalis eetris 28 891 saadet. Neist esimesed kakskümmend olid järgmised:
Kuue suurema kanali esimesed kümme vaadatuimat saadet olid järgmised:
Kantar Emor on rahvusvaheline turundusteabe ja uuringuteenuste pakkuja. Kantar Emori emafirma Kantar tegutseb enam kui 80 riigis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele