Eestlase ürgolemus: kas oleme loomu poolest säästlikud ja loodussõbralikud tarbijad?
Passwordi konverentsi esinejate hulka lisandus tuntud semiootik ja kirjanik Valdur Mikita, kes on töötanud ka turundajana ja kirjutanud raamatu "Kirsiõieturundus" ning võitis möödunud aastal EPRA aastaauhinna.
Valdur Mikita on töötanud ka turundajana ning räägib Passwordi konverentsil Eesti tarbija ürgolemusest.
Mikita arutleb oma ettekandes selle üle, kas Eesti tarbija on juba oma olemuselt säästlik ja "roheline", või juhivad teda rohkem ahnus ja saamahimu.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]