• 15.01.20, 15:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlase ürgolemus: kas oleme loomu poolest säästlikud ja loodussõbralikud tarbijad?

Passwordi konverentsi esinejate hulka lisandus tuntud semiootik ja kirjanik Valdur Mikita, kes on töötanud ka turundajana ja kirjutanud raamatu "Kirsiõieturundus" ning võitis möödunud aastal EPRA aastaauhinna.
Valdur Mikita on töötanud ka turundajana ning räägib Passwordi konverentsil Eesti tarbija ürgolemusest.
  • Valdur Mikita on töötanud ka turundajana ning räägib Passwordi konverentsil Eesti tarbija ürgolemusest.
Mikita arutleb oma ettekandes selle üle, kas Eesti tarbija on juba oma olemuselt säästlik ja "roheline", või juhivad teda rohkem ahnus ja saamahimu.
Valdur Mikita on eesti kirjanik ja semiootik, Tartu Ülikooli vabade kunstide professor.
Tema tuntuimad teosed on "Metsik lingvistika" (2008), "Lingvistiline mets" (2013) "Lindvistika ehk metsa see lingvistika" (2015), "Eesti looduse kannatuste aastad" (2018) ja "Mikita keeleaabits" (2019), kus ta arutleb eesti kultuuri, eestlaste psühholoogia ja eestluse eripära teemadel.
Mikita pälvis möödunud aasta detsembris Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu aastaauhinna. EPRA president Margus Mets sõnas toona, et kõigil kommunikatsiooniinimestel on Mikitalt ja semiootikutelt õppida, kuidas saab oma sõna seades süvaanalüüsist lähtudes luua lugusid, mis inimesi puudutavad ja kus esmapilgul üldteada triviaalsegivõitu faktidele või lähenemistele antakse värske vaatenurga ja ootamatu sõnastusega uus elu ja suurem tähendusväli.
Registreeru siin turunduskonverentsile Password!
Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020
NB! Soodushind kehtib 17. jaanuarini!
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu aastaauhinna üleandmine leidis aset ürituste salongis Biblioteq.
  • Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu aastaauhinna üleandmine leidis aset ürituste salongis Biblioteq.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele