Autor: Marianne Liibert • 15. jaanuar 2020

Eestlase ürgolemus: kas oleme loomu poolest säästlikud ja loodussõbralikud tarbijad?

Passwordi konverentsi esinejate hulka lisandus tuntud semiootik ja kirjanik Valdur Mikita, kes on töötanud ka turundajana ja kirjutanud raamatu "Kirsiõieturundus" ning võitis möödunud aastal EPRA aastaauhinna.
Valdur Mikita on töötanud ka turundajana ning räägib Passwordi konverentsil Eesti tarbija ürgolemusest.

Mikita arutleb oma ettekandes selle üle, kas Eesti tarbija on juba oma olemuselt säästlik ja "roheline", või juhivad teda rohkem ahnus ja saamahimu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700