• 03.01.20, 11:12

Valio turundus- ja tootearendustegevust asub juhtima Nele Jõemaa

Alates jaanuarist asub Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektorina tööle Nele Jõemaa, kes võtab ametikoha üle seda positsiooni alates 2012. aastast täitnud Krista Kalbinilt.
Nele Jõemaa
  • Nele Jõemaa
Nele Jõemaa (29) liitus Valio turundusmeeskonnaga 2013. aastal, kui asus täitma turundusassistendi ülesandeid. Alates 2014. aastast töötas Jõemaa tooterühma- ja brändijuhina, juhtides Baltimaade tasandil juustuportfelli tootearendust ja turundustegevusi. Ta on lõpetanud turunduse eriala Tallinna Majanduskoolis ning omandanud juhtimise ja turunduse magistrikraadi Tallinna Tehnikaülikoolis.
„Minu teekond Valio turundusassistendist tänasele positsioonile on hea näide ettevõttesisesest karjääriloost. Valios osatakse inimeste ambitsioone ja andeid märgata, neid arendada ja neile parimat võimalikku rakendust leida,“ kinnitas Jõemaa.
Tema hinnangul on Valio tänu Alma ja Gefilus värskepiimatoodetele ning legendaarsetele Valio juustudele Eesti üks armastatumaid toidutootjaid, mis on tuntud ennekõike kõrge kvaliteedi ja parima maitse poolest. „Valio tootegruppide usaldusväärse maine hoidmine ja hea käekäigu tagamine saab olema minu jaoks vastutusrikas ja põnev võimalus,“ lisas Jõemaa.
Seni Valio turundustegevusi vedanud Krista Kalbin asub tööle Snacks kategooria ärijuhina Valio peakontoris Soomes, kus hakkab arendama kontserni tasandil jogurtite ja kohupiimade tootegruppe.
„Mul on ääretult hea meel, et rahvusvahelise ettevõttena pakub Valio karjäärivõimalusi oma erinevates tegevuskohtades. Valio kui ettevõte ja selle väärtused, siinsed inimesed ning meie tooted on saanud mulle väga südamelähedaseks. Vaatan kõigele senitehtule tagasi rahuloluga ning olen kindel, et Valio Eesti turundus- ja tootearendustegevusi jääb vedama väga tugev ja asjatundlik tiim,“ sõnas Kalbin.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele