Best Marketing • 23 detsember 2019

5 põhjust osaleda Passwordil

Millist kasu saab turundaja Passwordil osalemisest?

Foto: Photo:Marko Mumm

1. 90% inimestest eelistavad oma hoiakutes kodumaist kaupa, aga eestimaine toidukaup moodustab vaid 60% ostukorvist (Kantar Emor). Passwordil saad ideid, kuidas kodumaise päritolu argumenti kasutades rohkem müüa.

2. 85% eestlasest ootab, et ettevõtted kujundaksid ühiksondlikult olulistes küsimustes seisukoha (Miltton New Nordics). Passwordil kuuled, kuidas edukad ettevõtted seda teevad ja kuidas ka sina saaksid seda oma töös ellu rakendada.

3. 81% vastajate jaoks on oluline, et potentsiaalne tööandja omaks seisukohta nende jaoks olulistes ühiskondlikes küsimustes (Miltton New Nordics). Passwordil räägime tööandja brändingust – kuidas kommunikeerida tulevastele töötajatele oma ettevõtte väärtusi.

4. Millenniumi põlvkond peab kõige tähtsamaks kliimamuutust, loomade õigusi, võrdset palka ja seksuaalvähemuste õigusi (Miltton New Nordics). Passwordil räägime sellest, kuidas turundada noortele – tuleviku tarbijatele.

5. 66% tarbijatest kogu maailmas on valmis maksma rohkem sotsiaalselt vastutustundlike brändide eest (Nielsen). Passwordil õpid, kuidas sotsiaalselt vastutustundlikult oma äri kasvatada.

Registreeru siin Passwordi konverentsile!

Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020

NB! Soodushind kehtib 17. jaanuarini!

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700