Autor: Marianne Liibert • 4. detsember 2019

Eesti töö võitis maineka Saksa disainiauhinna

Andres Siem ja Helen Illend lõid kokteilibaarile Botaanik brändiidentiteedi ja võitsid sellega mainekal German Design Award 2020 konkursil auhinna.
Andres Siem

Saksamaa disainikonkurss German Design Award 2020 avalikustas 28. novembril võitjate nimekirja järgmistes kategooriates: suurepärane arhitektuur, suurepärane kommunikatsioonidisain, suurepärane tootekujundus ja universaalne disain. Igal kategoorial oli omakorda mitu alamkategooriat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700