• 13.11.19, 15:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas on GDPR tegelikult turundust mõjutanud?

Advokaadibüroo LMP advokaat Kristina Viznovitš rääkis Best Interneti konverentsil, millised muutused tõi endaga kaasa GDPR ja tõi arvukalt näiteid trahvidest, mis GDPRi alusel määratud on.
Advokaat Kristina Viznovitš rääkis Best Interneti konverentsi GDPR-ist ehk isikuandmete kaitse üldmäärusest.
  • Advokaat Kristina Viznovitš rääkis Best Interneti konverentsi GDPR-ist ehk isikuandmete kaitse üldmäärusest.

GDPR-i kaasa toodud muutused

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele