• 13.11.19, 15:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas on GDPR tegelikult turundust mõjutanud?

Advokaadibüroo LMP advokaat Kristina Viznovitš rääkis Best Interneti konverentsil, millised muutused tõi endaga kaasa GDPR ja tõi arvukalt näiteid trahvidest, mis GDPRi alusel määratud on.
Advokaat Kristina Viznovitš rääkis Best Interneti konverentsi GDPR-ist ehk isikuandmete kaitse üldmäärusest.
  • Advokaat Kristina Viznovitš rääkis Best Interneti konverentsi GDPR-ist ehk isikuandmete kaitse üldmäärusest.

GDPR-i kaasa toodud muutused

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele