Autor: Best Marketing • 30. oktoober 2019

Algab kestliku arengu kampaania „Mina hoolin“

Täna, 30. oktoobril algab kampaania „Mina hoolin“, mis innustab inimesi nägema kestliku arengu eesmärke meie igapäevaelu lahutamatu osana.
Valik kampaania "Mina hoolin" kujundusi

Kestlik areng tähendab tasakaalu leidmist inimestele heaolu loomise ja planeedi piiratud ressursside vahel. 2015. aasta septembris lepiti ÜRO-s globaalselt kokku 17 kestliku arengu eesmärki (Sustainable Development Goals – SDG), et lõpetada ebavõrdsus, kaitsta keskkonda ja tagada heaolu kõigile. Kestliku arengu eesmärgid kehtivad kõikide riikide erinevatele tasanditele: valitsustele, ettevõtjatele, vabaühendustele, haridusasutustele ja kodanikele.

Möödunud aastal moodustati Eestis koalitsioon Kestliku Arengu Heaks, mis ühendab asutusi ja ettevõtteid kõikidest sektoritest, kes soovivad mõjutada ja kujundada poliitilisi, ühiskondlikke või isiklikke otsuseid nii, et need toetuksid kestlikkuse printsiipidele. Kampaanias osalevad nii suured kui väikesed koalitsioonipartnerid alustades MTÜ-st Lilleoru ning lõpetades Tallinna Lennujaama ja Tallinna Ülikooliga. Liitunud on ka mitmed maaraamatukogud ja koolid.

„Mina hoolin“ on koalitsiooni esimene ühine kampaania, millega tutvustatakse kuute kestliku arengu eesmärki läbi eesti inimeste argielu puudutavate küsimuste. Globaalsed probleemid, mida kampaania esile tõstab, on vaesus, nälg, tervis, haridus, tarbimine ja vesi. Kampaania maandumislehel antakse lihtsaid juhiseid, kuidas igaüks meist saab nende eesmärkide saavutamisse panustada.

„ÜRO kestliku arengu eesmärgid lepiti riikide vahel kokku juba 4 aastat tagasi, ometi on selle info jõudmine üksikisikuni olnud üsna vaevaline. See on ka mõistetav, sest eesmärgid on suured ja ambitsioonikad ning neid lugedes võib jääda mulje, et nendega peabki tegelema kusagil kõrgel ja kaugel. Tegelikult on need teemad, mis puudutavad meid kõiki igapäevaselt. Soovime selle kampaaniaga näidata neid kokkupuutepunkte, võtta inimese käe kõrvale ja juhatada ta kestlikumate valikute juurde,“ ütles kampaania koordinaator Ave-Marleen Rei.

Kampaania ideelahenduse töötasid välja Ave-Marleen Rei MTÜ Mondost ning Annika Arras ja Sirli Peepson Miltton New Nordicsist. Visuaalide autor on MTÜ Mondo kujundaja Triinu Tulva.

Kampaaniat toetab EV Välisministeerium arengukoostöö vahenditest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700