Autor: Best Marketing • 9. oktoober 2019

Mis imeloom see reklaam siis õigupoolest on?

Kui tellijad on surmkindlad, et tegemist on nende unikaalse toote või teenuse imetabaseid võimeid avava informatsiooniga, mis päästab pimeduses piinlevad tarbijad, siis viimased kipuvad enamasti arvama, et sellesse loiku ei tahaks küll ilma kummikuteta astuda.

20 aastat reklaamivaldkonnas töötanud Kent Raju õpetab raamatus „Reklaamitrikk 1.5“, kuidas teha reklaami nii, et sellest tunneksid rõõmu kõik osapooled.

Raamat võtab kokku valdkonna kõige olulisemad teadmised ning kogemused. Lisaks sellised detailid, mida pole tavaks nii ausalt ja avalikult avada, kuid mis seda enam aitavad reklaamiäri mõista ja selles osaleda. Sellest raamatust saad teada:

•milline on hea ning mõjus reklaam;

•mida kujutab endast meediaplaneerimine ja tootedisain;

•milline on tõhus digiturundus ja SEO;

•milline on reklaamiagentuuri hingeelu;

•kes on reklaamiäris sinu peamised partnerid.

Osta Kent Raju menukas raamat "Reklaamitrikk 1.5" siit!

Kent Raju on turunduspraktik ja koolitaja ning reklaamiagentuuri Kala Ruudus loovjuht ja partner. Lisaks raamatule „Reklaamitrikk 1.5.“ on Raju sulest ilmunud ka ulmekomöödia „Tuntud Universum: Kadunud Maa“.

"Reklaamitrikk 1.5" on kordustrükk raamatust "Reklaamitrikk", mis haihtus poelettidelt nagu soojad saiad linna kõige popimas pagariäris.

Mis on uut?

Raju selgitas, miks tasub kordustrükki osta ka neil, kellel esimene versioon juba olemas on: "Uuest väljaandest on välja roogitud vahepeal (7 aastaga) aegunud osa ning palju uut on juurde kirjutatud. Eriti puudutab see digiturundust, aga samuti on lisandunud elulisi näiteid ja mõtteid kõiksugustest turundusvaldkondadest. Raamatu lõpus on aga SEO käsiraamat, mis võtab pulkadeks lahti kõige olulisema, millest otsingumootorile optimeerimise puhul teadma pead ning annab suurepäraseid näpunäited, kuidas seda teha. Väga kuum teema! Ja see on silmiavav kindlasti kõigile peale pühendunud SEO ekspertide. Niisiis on omajagu vana juttu välja võetud, aga uut on lisatud nii palju, et raamat on sõnade osas nüüd koguni 33% mahukam!"

Mida arvasid raamatust teised reklaamiala professionaalid?

Havas Baltikumi juht Mark Eikner:

"Kui Sul on soov alustada tööd turunduse valdkonnas kas kliendi või agentuuri pool, siis soovitan kindlasti lugeda. Saad tervikliku ülevaate, mis Sind päriselt ees ootab ja kasulikke nõuandeid oma igapäevaste töösuhete korraldamiseks. Kui aga juhtumisi juba oled valdkonnas tööl, saad lõbusa ja värskendava ülevaate, kui keerulises maailmas sa hakkama saad."

Divisioni juhatuse esimees Urmas Lilleorg:

"Pikajalise kogemusega praktiku mõnusalt, humoorikalt, voolavalt ja ausalt kirjutatud raamat reklaamiärist. Raamatu ridadele ja nende vahele on Kent mõnuga lisanud insaideri vürtse. Lugejad saavad värvika ülevaate sellest, kuidas tekkis ja kuhu on oma arengus jõudnud Eesti reklaamimaastik. Teada saab ka selle, kes ja kuidas meie rutiinivabas äris iga päev toimetavad. Lisaks veel palju väärtuslikke teadmisi inimestele, kes plaanivad selle äriga liituda või on juba liitunud. Soovitan lugeda, sest olen suhteliselt kindel, et ükski teine eestlane ei kirjuta reklaamiärist sellist raamatut. Ärist, mis võimaldab meil kõigil tarbida tasuta Facebooki, Instagrami ja Google’it ning annab tööd paljudele väga lahedatele tüüpidele."

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700