• 18.09.19, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Juhata turundussõnum võsast välja

Omniva uue kampaania eesmärk on näidata, et otsepost on endiselt tõhus turunduskanal. Kommenteerisid Omniva postiäri turundusjuht Maria Britikovski, Divisioni loovjuht Sander Sõõrumaa ning Brandbooki omanik ja strateegiline konsultant Evelin Mägioja.
Nädala kampaania: Juhata turundussõnum võsast välja
Loovagentuur: Division
Meediaagentuur: Vizeum
Meediamiks: videoreklaamid Facebookis ja Instagramis; desktopi ja mobiili bännerid Delfis; lisaks bännerid Gmailis ja Google Display Networkis; reklaamvideod YouTube'is; sisuturundus; e-kirjad

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele