• 18.09.19, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Juhata turundussõnum võsast välja

Omniva uue kampaania eesmärk on näidata, et otsepost on endiselt tõhus turunduskanal. Kommenteerisid Omniva postiäri turundusjuht Maria Britikovski, Divisioni loovjuht Sander Sõõrumaa ning Brandbooki omanik ja strateegiline konsultant Evelin Mägioja.
Nädala kampaania: Juhata turundussõnum võsast välja
Loovagentuur: Division
Meediaagentuur: Vizeum
Meediamiks: videoreklaamid Facebookis ja Instagramis; desktopi ja mobiili bännerid Delfis; lisaks bännerid Gmailis ja Google Display Networkis; reklaamvideod YouTube'is; sisuturundus; e-kirjad

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele