Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nädala kampaania: Juhata turundussõnum võsast välja
Omniva uue kampaania eesmärk on näidata, et otsepost on endiselt tõhus turunduskanal. Kommenteerisid Omniva postiäri turundusjuht Maria Britikovski, Divisioni loovjuht Sander Sõõrumaa ning Brandbooki omanik ja strateegiline konsultant Evelin Mägioja.
Meediamiks: videoreklaamid Facebookis ja Instagramis; desktopi ja mobiili bännerid Delfis; lisaks bännerid Gmailis ja Google Display Networkis; reklaamvideod YouTube'is; sisuturundus; e-kirjad
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“