• 04.09.19, 16:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Jussikese seitse sõpra

Nopri Talumeierei tõi sel aastal turule Jussikese tootesarja. Septembris toimub auhinnamäng, kus loositakse Jussikese tooteid ja teatripileteid. Kommenteerisid Nopri Talumeierei turundusjuht Karl Niilo ja vabakutseline loovjuht Uku Nurk.
Nädala kampaania: Jussikese seitse sõpra
Idee: Reet Kuusalu ja Nopri meeskond
Kujundused: Silvia Väljal ja Gerli Asmer
Meediamiks: Facebook, Instagram, Nopri kodulehekülg, poodides riiulirääkijad ja kampaaniad, üle-eestilised "Jussikese seitse sõpra" teatrietendused

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele