Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nädala kampaania: Jussikese seitse sõpra
Nopri Talumeierei tõi sel aastal turule Jussikese tootesarja. Septembris toimub auhinnamäng, kus loositakse Jussikese tooteid ja teatripileteid. Kommenteerisid Nopri Talumeierei turundusjuht Karl Niilo ja vabakutseline loovjuht Uku Nurk.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.