• 04.09.19, 16:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Jussikese seitse sõpra

Nopri Talumeierei tõi sel aastal turule Jussikese tootesarja. Septembris toimub auhinnamäng, kus loositakse Jussikese tooteid ja teatripileteid. Kommenteerisid Nopri Talumeierei turundusjuht Karl Niilo ja vabakutseline loovjuht Uku Nurk.
Nädala kampaania: Jussikese seitse sõpra
Idee: Reet Kuusalu ja Nopri meeskond
Kujundused: Silvia Väljal ja Gerli Asmer
Meediamiks: Facebook, Instagram, Nopri kodulehekülg, poodides riiulirääkijad ja kampaaniad, üle-eestilised "Jussikese seitse sõpra" teatrietendused

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele