Rahvusvahelisele loovusfestivalile Balticbest 2019 laekus 209 tööd seitsmest erinevast riigist. Võitjad kuulutatakse välja 30. augustil Balticbesti galal, kus selgub ka 2019. aasta parim agentuur Baltikumis. Eraldi on saadaval gala pääsmed.
- 2018. aastal oli Balticbestil lausa kaks Grand Prix väärilist tööd: Eesti agentuuri Tank “Work in Estonia” nutikas värbamiskampaania ja Horvaatia agentuuri Imago Ogilvy kampaania linnukese elu päästmisest. Pildil on agentuuri Tank meeskond Balticbest 2018 auhinnagalal.
Tööde esitamise tähtaeg oli eile. Balticbestile esitas tänavu töid 64 loovagentuuri ja produktsioonifirmat Eestist, Gruusiast, Horvaatiast, Lätist, Leedust, Maltalt ja Montenegrost. Konkursil on kokku 24 erinevat kategooriat, kõige rohkem töid esitati graafilise disaini, telereklaami ning veebipõhise video ja filmi kategoorias. Võrdluseks - möödunud aastal esitati 208 tööd ja üle-eelmisel aastal 186 tööd.
Finalistid selguvad teisipäeval, 27. augustil.
Võistlustöid hindab rahvusvaheline žürii ning hindamisel võetakse arvesse loovideede originaalsust ja teostuse kvaliteeti.
Saa tuttavaks: Balticbest 2019 žürii.Võitjad avalikustatakse reedel, 30. augustil kell 19.00 Balticbesti auhinnagalal, mis toimub Vaba Lava teatrikeskuses. Õhtule annab avapaugu Briti
stand-up koomik John Gordillo, kelle naljade keskmes on ühtaegu imelik ja imeline turundus. Ühtlasi kuulutatakse galal välja 2019. aasta parim agentuur Baltikumis.
Vaata: Baltikumi agentuuride TOP 12. Lisaks tunnustusele ja auhindadele on Balticbestil midagi veel olulisemat, mida peetakse tänapäeval vaat et kõige hinnalisemaks varaks – suhtevõrgustik. Balticbest annab hea võimaluse kohtuda teiste valdkonna inimestega ja leida häid tutvusi, kellega kasulikke kogemusi ja väärtuslikku infot vahetada. Üritusele oodatakse turundus- ja reklaamiinimesi kogu Baltikumist, seega võid leida nii uusi kliente ja koostööpartnereid kui ka huvitavaid vestluspartnereid ja sõpru.
Kui tundub, et enam paremaks minna ei saa, pidu alles algab! Pärast auhindade jagamist suundume Kärbes Kitchen & Bar'i, kus toimub vahva
afterparty ning ootavad maitsvad snäkid ja mõnusad joogid. Muusika eest hoolitseb võrratu
DJ Liisi Voolaid, kes valib parimaid lugusid, mille järgi hilisööni tantsida. Gala pilet tagab sisepääsu auhinnatseremooniale ja
afterparty'le, hinna sisse kuuluvad ka söögid ja tervitusjoogid.
Kohtumiseni 30. augustil!
Seotud lood
Eile selgusid Tallinnas Baltikumi loovusfestivali Balticbest 2018 võitjad. Žürii hinnangul oli 208st konkursile esitatud tööst lausa kaks Grand Prix väärilised: Eesti agentuuri Tank “Work in Estonia” nutikas värbamiskampaania ja Horvaatia agentuuri Imago Ogilvy kampaania linnukese elu päästmisest.
Täna selgusid Tallinnas Baltikumi loovusfestivali Balticbest 2017 võitjad. Rahvusvahelise žürii hinnangul oli 186st konkursile esitatud tööst parim Eesti loovagentuuri Tabasco välimeedia kampaania „Naised vormi!“. Tegemist oli kevadel toimunud Kaitseressursside Ameti kampaaniaga, mis kutsus noori naisi läbima ajateenistust. Kampaaniale tähelepanu tõmbamiseks pandi Tartu Raekoja platsil suudlevale tudengineiule kaitseväe vorm selga.
Täna selgusid Jurmalas Baltikumi loovusfestivali Balticbest 2016 võitjad. Žürii hinnangul oli 158st konkursile esitatud tööst parim Leedu Punasele Ristile loovagentuuri MILK poolt tehtud kampaania „Nation on Trial“. Kuna sotsiaalkampaaniale ei võimalda Balticbesti reeglid Grand prix’d anda, otsustas žürii anda tööle lisaks kullale eritunnustuse Jury’s Favourite (žürii lemmik).
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.