Balticbesti auhinnakonkursi eesmärk on tunnustada silmapaistvaid loovtöid. Rahvusvaheline žürii hindab võistlustöid loominguliste ideede originaalsuse ja nende teostamise kvaliteedi põhjal. Kes aga on need 9 silmapaistva erialase kogemusega inimest, kes vastutavad selle eest, et esitatud tööde seast valitakse välja need kõige paremad?
- LISA CAREBORG, Creative Director and Partner, Happy Forsman & Bodenfors (SWE)
Lisa Careborg (žürii president) on Happy Forsman & Bodenforsi loovjuht ja partner juba peaaegu 19 aastat. Happy F&B on brändinguagentuur, mis kuulub Forsman & Bodenfors gruppi. Loovjuhina on ta töötanud klientidega paljudest erinevatest sektoritest, näiteks SVT (Rootsi televisioon), Åhléns, SK-II, LEGO Ideas, GöteborgsOperan, Liseberg, Thomas Cook Group, Göteborgstryckeriet, Rootsi rahvuspargid ja veel paljud teised. Lisa Careborg on olnud London International Awards, Eurobest, Clio Awards, New York Festivals, D&AD ja paljude teiste rahvusvaheliselt tuntud konkursside žüriis.
- DAVOR BRUKETA, Creative Director and Owner at Bruketa & Zinic & Grey (CRO)
Davor Bruketa on Horvaatia pealinnas Zagrebis asuva reklaamiagentuuri Bruketa & Žinić & Gray kaasomanik ja loovjuht. Bruketa & Žinić & Gray on võitnud üle 450 reklaami- ja disainiauhinna. Advertising Age nimetas nad 2014. aasta parimaks rahvusvaheliseks väikeagentuuriks ning Campaign lisas nad maailma olulisemate sõltumatute agentuuride nimekirja. Davor Bruketa on olnud paljude mainekate võistluste, nagu Red Dot, D&AD London, Art Directors Club, New York ja New York Festivals žürii liige, ning ta oli London International Awards from Eastern Europe konkursil žürii president.
- JURATE ZUOLYTE, Editor at Delfi.lt / 360.lt (LIT)
Jūratė Žuolytė omab 15-aastast töökogemust meedia- ja suhtekorralduse valdkonnas. Viimased 3 aastat on ta töötanud veebisaidi M360 toimetajana. M360 keskendub eelkõige turunduse, kommunikatsiooni ja reklaami teemadele ning on osa DELFI-st, mis on Leedu enim loetud uudiste veebisait.
- JANI NIIPOLA, Editor at Markkinointi & Mainonta (FIN)
Jani Niipola on Soome ajakirjanik ja kirjanik. Ta on toimetaja Soome juhtivas loovuse, reklaami ja turundusuudiste väljaandes Markkinointi & Mainonta ning tegeleb lisaks Soome suurima ärilehe Kauppalehti ja ettevõtluslehe Talouselämä turunduse ja reklaamiga.
- ANNIJA MEZHGAILE, Managing Director at Latvian Art Directors Club (LAT)
Annija Mežgaile on Läti Art Directors Clubi tegevdirektor. Enne seda vastutas ta kliendisuhete juhtimise eest ettevõtetes Not Perfect Riga ja DDB Latvia. Ta on olnud rahvusvahelise reklaami- ja disainifestivali ADC * E, Young Lions 2019 riikliku võistluse ja Expo Dubai 2020 rahvusvahelise võistluse žürii liige. Ta töötab ka LADC reklaamikooli juhatajana.
- MAGNUS LUZHKOV, Founder and CEO at Optimist Group (EST)
Magnus Lužkov on agentuuri Optimist Group asutaja ja tegevjuht. Ettevõte valiti kolmel järjestikusel korral ehk 2017., 2018. ja 2019. aastal Eesti Aasta Agentuuriks. Enne Optimisti asutamist töötas ta kindlustusfirmas Seesam turundusjuhi ja müügijuhina.
- ANDRIS RUBINS, Managing Director at DDB Latvia (LAT) Foto: Kristaps Bardzins
Andris Rubins on töötanud turunduse ja reklaami valdkonnas viimased 18 aastat ning alates 2005. aastast on ta tegevdirektor ja partner DDB Lätis, kus juhib umbes 50 loovinimesest koosnevat meeskonda. DDB Latvia kuulub riigi kolme parima agentuuri hulka, nad on üks enim autasustatud agentuure riiklikel festivalidel Creativity ja Effectiveness, aga samuti rahvusvaheliselt tunnustatud festivalidel, nagu näiteks Golden Drum, Golden Hammer, Creative Excellence Awards jpt. DDB Läti on ka riigi esimene ja ainus agentuur, mis võitis 2014. aastal riigi jaoks Euro Effie kuldpreemia. Andris Rubins on Läti kunstijuhtide klubi ja Läti reklaamiliidu juhatuse liige.
- DASHA KARPILOVICH, Head Of Marketing at Huawei Consumer Business Group (Baltics)
Daša Karpilovitš on Huawei Consumer Business Groupi turundusjuht, juhtides turundusmeeskonda kõigis kolmes Balti riigis. Varem töötas ta Huaweis Baltikumi PR-juhina. Enne Tallinna kolimist elas ja õppis ta Austraalias ja Hiinas.
- AURIMAS PREILAUSKAS, Creative Director of Ad Fingers (LIT)
Aurimas Preilauskas on töötanud üle 7 aasta Leedu suurimas digiagentuuris Ad Fingers, alguses disainijuhina ja nüüd loovjuhina. Tema kliendiportfelli kuuluvad SAMSUNG, Narvesen, Bite LT, LABAS, Nestle, BMW, MINI, Estrella, Darnu Group jne.
Balticbest 2019 olulised kuupäevad:
19. august – tööde esitamise tähtaeg
27. august – shortlist'i teatavaks tegemine
30. august – võitjate välja kuulutamine
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.