• 01.09.18, 09:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balticbest 2018 võitjad selgunud! Grand Prix'd said Eesti ja Horvaatia

Eile selgusid Tallinnas Baltikumi loovusfestivali Balticbest 2018 võitjad. Žürii hinnangul oli 208st konkursile esitatud tööst lausa kaks Grand Prix väärilised: Eesti agentuuri Tank “Work in Estonia” nutikas värbamiskampaania ja Horvaatia agentuuri Imago Ogilvy kampaania linnukese elu päästmisest.
Grand Prix võitja - Tank
  • Grand Prix võitja - Tank
  • Foto: Marko Mumm
Grand Prix: Work in Estonia

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele