Ekspres Grupi finantsdirektor Signe Kukin sõnas möödunud nädalal hommikuprogrammis, et nende digivaldkond on 2011. aastaga võrreldes kasvanud umbes 15% aastas. "Ja me näeme, et see kasv on jätkumas," lisas ta.
Kukin arvas, et paberleht on tulevikus kindlasti olemas, kuid pigem saab sellest luksuskaup. Samas on tarbimisharjumuste muutumine aeganõudev trend. Kukini sõnul vajab tarbija aega tasulise sisuga harjumiseks. Ta nentis siiski, et kui on ühiskonna jaoks hea ja oluline lugu, mis inimestele huvi pakub, siis seda ikkagi ostetakse.
Nii Eestis, Lätis kui ka Leedus pakub ettevõte Delfi uudisteportaali kaudu sisu digitaalsel kujul. Leedus veel tasulist sisu ei pakuta, Lätis ollakse hetkel ainus tasulist sisu pakkuv portaal. Ehkki Eesti on tema sõnul meediatarbimise kultuuris naaberriikidest ees, tõi ta välja, et Lääne-Euroopa turg on selles mõttes meie omast ikkagi väga erinev ja seal on inimesed tasulise sisuga rohkem harjunud ning ostavad seda meelsamini.
Seotud lood
Tallinna börsil noteeritud meediakontserni Ekspress Grupil õnnestus tänavu esimesel poolaastal kasvatada nii müügitulu, turuosa kui digitaalsete tulude mahtu ja osakaalu, selgub ettevõtte poolaasta vahearuandest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.