Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nädala kampaania: Omasid ei lasta täis peaga rooli
"Omasid ei lasta täis peaga rooli" on Maanteeameti joobes juhtimise vastane kampaania, mille eesmärk on teadvustada, et lähedaste võimuses on takistada alkoholi tarvitanud inimest sõidukirooli istumast või takistada sõidukijuhti üldse alkoholi tarvitamast.
Kampaania kestab 10. juunist 7. juulini, ideelahenduse ja kujunduse autor on agentuur Age Creative. Kommenteerisid Maanteeameti ennetustöö osakonna peaspetsialist Evelin Kütt, Age Creative'i loovjuht Ahto Aaremäe ning Tabasco loovjuht Kerstin Raidma.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.