"Omasid ei lasta täis peaga rooli" on Maanteeameti joobes juhtimise vastane kampaania, mille eesmärk on teadvustada, et lähedaste võimuses on takistada alkoholi tarvitanud inimest sõidukirooli istumast või takistada sõidukijuhti üldse alkoholi tarvitamast.
Kampaania kestab 10. juunist 7. juulini, ideelahenduse ja kujunduse autor on agentuur Age Creative. Kommenteerisid Maanteeameti ennetustöö osakonna peaspetsialist Evelin Kütt, Age Creative'i loovjuht Ahto Aaremäe ning Tabasco loovjuht Kerstin Raidma.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.