Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallinna Sadama IPO kommunikatsioon pälvis üle-euroopalise tunnustuse
Tallinna Sadama börsidebüüti hinnati suurimal üleilmsel kommunikatsioonikonkursil SABRE möödunud aasta üheks edukamaks tööks Euroopa kapitaliturgude kommunikatsiooni valdkonnas.
Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro sõnul muutis projekti erakordseks selle ulatus, avalikkuse kõrged ootused ning lai ja rahvusvaheline koostööpartnerite ring.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.