• 05.06.19, 14:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadama IPO kommunikatsioon pälvis üle-euroopalise tunnustuse

Tallinna Sadama börsidebüüti hinnati suurimal üleilmsel kommunikatsioonikonkursil SABRE möödunud aasta üheks edukamaks tööks Euroopa kapitaliturgude kommunikatsiooni valdkonnas.
Tallinna Sadama IPO kommunikatsioon pälvis üle-euroopalise tunnustuse
  • Foto: Raul Mee
Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro sõnul muutis projekti erakordseks selle ulatus, avalikkuse kõrged ootused ning lai ja rahvusvaheline koostööpartnerite ring.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele