Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Martti Hallik: sotsiaalmeedia on isikupõhine
Youtube'i sisulooja Martti Hallik, kes esineb 12. juunil toimuval sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis sotsiaalmeedia mõjuisikutest ja andis soovitusi nendega turunduses koostöö tegemiseks.
Sotsiaalmeedias edu saavutamiseks peab Hallik tähtsaimaks järjepidevust ja kvaliteetset sisu. Ehkki sotsiaalmeedias turundamine on väga populaarne, on Eestis erinevatele gruppidele mõeldud sisu võrdlemisi vähe, mis loob viljaka pinnase ettevõtete ja sotsiaalmeedia mõjuisikute omavaheliseks koostööks.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.