Jaga lugu:

Martti Hallik: sotsiaalmeedia on isikupõhine

Youtube'i sisulooja Martti Hallik, kes esineb 12. juunil toimuval sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis sotsiaalmeedia mõjuisikutest ja andis soovitusi nendega turunduses koostöö tegemiseks.

Martti Hallik  

Sotsiaalmeedias edu saavutamiseks peab Hallik tähtsaimaks järjepidevust ja kvaliteetset sisu. Ehkki sotsiaalmeedias turundamine on väga populaarne, on Eestis erinevatele gruppidele mõeldud sisu võrdlemisi vähe, mis loob viljaka pinnase ettevõtete ja sotsiaalmeedia mõjuisikute omavaheliseks koostööks.

Soovitused influencer'itele

Hallik soovitab influencer'itel ennast sotsiaalmeedias vabamalt tunda ja olla need, kes nad tegelikult on. "Sotsiaalmeedia on isikupõhine," ütleb Hallik eelnevale kogemusele tuginedes, ja lisab, et edukas olemiseks tuleb olla samastatav. Tihti näidatakse vaid seda poolt, kus kõik on ilus, vahva ja fun, aga Hallik proovib näidata ka raskemat ja nii-öelda elulisemat poolt. See aitab oma jälgijaskonnaga personaalsemat sidet luua. Hallik soovitab mõjuisikutel valida sellised koostööpartnerid, kes lähevad kokku nende enda persoonibrändi ja jälgijaskonnaga. Vaatajad näevad reklaamist läbi ja kui sisu ei lähe influencer'iga kokku ega vasta jälgijate ootustele, siis järgmist videot võib-olla enam ei vaadata.

Martti Hallik osaleb 12. juunil koos Andres Jõesaare ja Rain Tolkiga Sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE vestlusringis "Videomeedia - TV vs YouTube/Facebook".

Tutvu programmiga ja registreeru SIIN.

Soovitused ettevõtetele

Ettevõtted peaksid silmas pidama, et influencer'i valikul pole esmatähtis jälgijate arv. Eduka koostöö ja suurema ROI tagamiseks on palju olulisem influencer'i jälgijaskonna kattuvus selle sihtrühmaga, kellele ettevõte turundada soovib. Niisiis kui ettevõte soovib influencer'it kaasata, soovitab Hallik leida sellise mõjuisiku, kes juba kasutab ettevõtte toodet või teenust ning oleks valmis koostööd tegema. Seejärel võib temaga sotsiaalmeedias ühendust võtta ja koostööd pakkuda. "See on kõige orgaanilisem viis ja niimoodi peaksidki sotsiaalmeedia koostööd toimima," sõnab Hallik.

Intervjuud Martti Hallikuga saab kuulata alates 56. minutist.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee