• 29.05.19, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalev jätkab Eesti inimeste ülekaaluka lemmikuna

Eesti elanikele meeldivad ülekaalukalt kodumaised toidukaubamärgid ning tipus troonib jätkuvalt Kalev, aga uute lemmikutena kerkisid Kantar Emori aprillis läbi viidud uuringu andmetel esikümnesse ka Gustavi kondiitritööstus, Tartu Mill ning Tere.
Kalev jätkab Eesti inimeste ülekaaluka lemmikuna
  • Kalev jätkab Eesti inimeste ülekaaluka lemmikuna Foto: Eiko Kink
Kolmandat aastat järjest läbi viidud uuring reastas Eesti elanikele meeldivaimad brändid toidu- ja joogikategoorias. Kalevi edu oli taas kord ülekaalukas, ent esikümnesse mahuvad lisaks Kalevile Värska Originaal, Rakvere, Alma, Merevaik, Farmi, ainsa välismaise tootjana Jacobs ning seejärel kondiitritoodete valmistaja Gustav, Tartu Mill ning Tere. Gustav oli uuringunimekirja kaasatud 94 valikuvariandi hulgas esmakordselt ja kerkis kohe ka esikümnesse.
Tartu Mill ja Jacobs ei jäänud ka eelnevatel aastatel esikümnest kuigi kaugele. Tere naasis esikümnesse mulluse napi väljajäämise järel.
Kantar Emori uuringueksperdi Katrin Männaste sõnul käis Kalevi seljataga ülitihe rebimine ning eks kaubamärkide meeldivus sõltub ka sellest, mida inimestele meeldib süüa või juua. „Aga kindel on see, et Eesti inimesed eristuvad lõunapoolsetest naabritest sellega, et meile meeldivad väga valdavalt kodumaist päritolu toidubrändid, 25 lemmiku sekka satuvad vaid üksikud rahvusvahelised kaubamärgid ja paar lähinaabrite hitti, nagu näiteks Karums ja Paulig.“
Selliseid brände, mida valis viie meeldivaima hulka vähemalt kaks protsenti vastanutest, oli kokku enam kui 70. Kõige üksmeelsemad on brändieelistustes 15-24 aastased noored, kelle lemmikute hulgas on keskmisest enam maiustuste ning snäkkide kaubamärke. 35-aastaste ja vanemate tarbijate puhul domineerivad tabeli eesotsas pigem toidu põhikategooriate, s.o liha-, piima- ning teraviljatoodete brändid.
Kantar Emor küsitles uuringu tarbeks veebiintervjuudes üle Eesti 1163 elanikku vanuses 15-74 aastat. Uuringusse kaasati 94 toidubrändi. Iga vastaja valis logodega nimekirjast kuni viis talle kõige meeldivamat brändi.
Kantar Emor on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Emor kuulub üleilmsesse turundusteabe kontserni Kantar, mis on maailmas suuruselt teine teabeteenuste kontsern.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele